Biuro dla firmy to duży wydatek. Niestety, firma musi mieć siedzibę i adres. Bardzo często, z powodów biznesowych, jest wskazane aby był to adres prestiżowy. Wynajęcie takiego biura wiąże się jednak z dużymi kosztami. Chyba że wynajmujemy tak zwane wirtualne biuro. Warszawa to miejsce bardzo prestiżowe dla wielu firm. Działa tu Biznes Aid oferujący wsparcie dla podmiotów, które potrzebują prestiżowej, warszawskiej lokalizacji, ale nie potrzebują regularnego biura.
Wirtualne nie znaczy nierealne
Dla nich najlepszym wyjściem jest wirtualne biuro - Warszawa to odtąd ich oficjalny adres, pod którym odbierana jest ich korespondencja. Nie muszą się po nią zgłaszać osobiście, korespondencja może być do nich odsyłana lub skanowana i przesyłana drogą elektroniczną. Wirtualne biuro oferuje także sale do organizowania spotkań biznesowych. Potrzebującym zapewni także pełną obsługę księgową i prawną, a także obsługę marketingową i tłumaczenia. Wirtualne biuro jest wirtualne tylko z nazwy - daje bowiem jak najbardziej realne korzyści dla firm.